Kraj

Bahlsen Sweet wspiera promocyjnie markę Lajkonik

Trwa promocja konsumencka produktów marki Lajkonik należącej do spółki Bahlsen Sweet. Promocja obejmuje słodkie produkty - herbatniki, wafelki, markizy. Celem...

Trwa promocja konsumencka produktów marki Lajkonik należącej do spółki Bahlsen Sweet. Promocja obejmuje słodkie produkty – herbatniki, wafelki, markizy. Celem promocji jest nagrodzenie lojalnych konsumentów marki Lajkonik i pozyskanie nowych, jak również poinformowanie konsumentów o nowych produktach – Wafelkach Kruchych, które wprowadzono na rynek w kwietniu br. Na pierwszych 5 tys. konsumentów, którzy zbiorą pięć logo Lajkonika z objętych promocją produktów, oczekują filiżanki Lajonika. Promocję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję J. Walter Thompson/Parintex i dom mediowy MediaCom Warszawa. Reklamy pojawią się wraz z kuponami konkursowymi na łamach dodatku telewizyjnego “Gazety Wyborczej” i “Super Expressu” oraz w miesięcznikach z krzyżówkami wydawnictwa Technopol. Ulotki z kuponami są dostępne także w punktach sprzedaży. Informacje o promocji znalazły się również na opakowaniach produktów. Tegoroczna promcoja jest kontynuacją akcji prowadzonej w lecie ub.r., potrwa ona do sierpnia 2002 r. (MKS)