M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sony Ericsson startuje z globalną kampanią reklamową

Serwis Dzienny | 13 maja 2002, 00:00

Powstała pod koniec ub.r. międzynarodowa firma branży telefonii komórkowej Sony Ericsson rozpoczęła globalną kampanię reklamową. Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty...

Powstała pod koniec ub.r. międzynarodowa firma branży telefonii komórkowej Sony Ericsson rozpoczęła globalną kampanię reklamową. Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty z Londynu, której 49 proc. należy do grupy Bcom3, stworzyła kampanię wizerunkową marki oraz nowego telefonu CommuniCam T68i. Nowy produkt, który może współpracować z kamerą, jest pierwszym międzynarodowym produktem Sony Ericsson. Zapowiadana kampania będzię największą tegoroczną kampanią reklamową tego producenta. Sony Ericsson kieruje swoje produkty do "zamożnych i odważnych" konsumentów, którzy lubią kupować i testować nowe oferty. Utrzymanie na rynku telefonów komórkowych nowej marki jest nadal bardzo trudne, nawet dla tak silnych firm jak Sony i Ericsson. "W prezentowaniu koncernu Sony Ericsson będziemy kładli nacisk na tworzenie jej wizerunku jako całkowicie nowej firmy" - twierdzi Cecilia Steenberg, advertising manager na region Skandynawii w Sony Ericsson. "Będziemy starali się zaskakiwać nowościami, tak aby klient widział innowacyjność zarówno technologii produktu jak i jego wyglądu" - dodała Steenberg. Budżet kampanii reklamowej, która obejmie telewizję, kino, nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i internet, nie został ujawniony.

Czytaj więcej na temat: , , ,