Zagranica

Grey przejmuje cały brytyjski budżet koncernu GlaxoSmithKline

Agencja reklamowa Grey Worldwide z Londynu sfinalizuje przejęcie specjalistycznej agencji PTK Healthcare, z którą dzieli obsługę budżetu jednego z największych...

Agencja reklamowa Grey Worldwide z Londynu sfinalizuje przejęcie specjalistycznej agencji PTK Healthcare, z którą dzieli obsługę budżetu jednego z największych klientów – koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline. “Nasza strategia przejęć koncentruje się na branżach o tendencjach wzrostowych i na naszych kluczowych klientach” – mówi Carolyn Carter, prezes Grey Global Group Europe, Middle East and Africa. Przejęta PTK stworzy specjalistyczny oddział w struktura Grey Worldwide, którym kierować będzie Clive Holland, dotychczas odpowiadający za budżet GlaxoSmithKline. Mariaż obu agencji, zdaniem Hollanda, wpłynie na standard obsługi klientów, w tym takich marek jak: Aquafresh, Ribena, Horlicks, Beechams, Sensodyne, Nytol, Hedex. Największymi klientami PTK są poza tym firmy Stafford Miller oraz Unilever Bestfoods.