M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Konkurs Cannes Lions Direct nie będzie odrębną imprezą reklamową

Serwis Dzienny | 13 maja 2002, 00:00

Konkurs Cannes Lion Direct, pomimo wcześniejszych zapowiedzi, nie będzie odrębnym trzydniowym wydarzeniem festiwalowym. Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes zdecydowali,...

Konkurs Cannes Lion Direct, pomimo wcześniejszych zapowiedzi, nie będzie odrębnym trzydniowym wydarzeniem festiwalowym. Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes zdecydowali, że Cannes Direct będzie odbywać się w ramach i tak już rozbudowanego konkursu Cannes Lion, który startuje 16 czerwca br. Silnie promowany Lions Direct miał rozpocząć się 23 czerwca br. i zakończyć uroczystością rozdania cybernagród. Franz Prenner, nowy CEO caneńskiego festiwalu, powiedział, że terminarz uległ zmianie, bowiem branża direct marketing chciała uczestniczyć również w głównym festiwalu. Firmy marketing services, tj. Wunderman, Rapp Collins, DraftWorldwide oraz OgilvyOne, które przygotowują swoje seminaria na temat marketingu bezpośredniego, chciały mieć zapewnioną dobrą frekwencję dla swoich prezentacji. Zdaniem Prennera publiczność festiwalowa, która zazwyczaj liczyła około 9 tys. osób, w tym roku zmniejszy się aż o 20 proc.

Czytaj więcej na temat: , , , ,