M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa formuła magazynu sieci Empik - "Empik News"

Serwis Dzienny | 14 maja 2002, 00:00

"Empik News", magazyn sieci Empik, zmienił formułę, skład redakcji, wygląd, papier i druk, logo, powiększył objętość do 66 stron. Jak...

"Empik News", magazyn sieci Empik, zmienił formułę, skład redakcji, wygląd, papier i druk, logo, powiększył objętość do 66 stron. Jak powiedział Andrzej Skarus, wiceprezes zarządu wydawcy tytułu, spółki Empik Comfort Media, "Empik News" - po półtora roku ukazywania się - z katalogu produktów przekształcił się w magazyn popkulturalny. Jego nowym redaktorem prowadzącym został Jarosław Mikołaj Skoczeń, ostatnio związany z nieistniejącym już magazynem "Techno Party". Do "Empik News" piszą osoby związane m.in. z Radiostacją i telewizją Viva!. W nowej formule magazyn położy nacisk m.in. na własne raporty, niestandardowe prezentacje nowości (muzycznych, książkowych), na relacje z podróży. Magazyn chce promować młode talenty i obejmie patronaty m.in. nad niekomercyjnymi imprezami kulturalnymi. "Empik News" pozostał pismem bezpłatnym i jest dystrybuowany wyłącznie poprzez Empiki (53 obiekty w kraju), sieć Kodak Express i szkoły językowe pod patronatem Empiku, w sumie jest to ponad 200 punktów. Nakład "Empik News" wynosi 200 tys. egzemplarzy. W zasadniczym stopniu tytuł finansuje Empik. Pozyskiwaniem reklam zajął się nowy zespół handlowców na czele z Agatą Raspopow. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,