Zagranica

Saab wyłonił finalistów przetargu na niemiecką część budżetu firmy

Należąca do koncernu motoryzacyjnego General Motors szwedzka firma Saab ujawniła finalistów przetargu na niemiecką część budżetu reklamowego. Na krótkiej liście...

Należąca do koncernu motoryzacyjnego General Motors szwedzka firma Saab ujawniła finalistów przetargu na niemiecką część budżetu reklamowego. Na krótkiej liście znalazły się agencje reklamowe Subito Advertising, Con Team Marketing Communications, Ska Dialog oraz HRS DDB. Ponad 200 agencji przedstawiło producentowi swoje prezentacje. Wysokość budżetu szacowana jest na 10,5 mln dol. Przed ostatecznym rozstrzygnięciem czterech finalistów weźmie udział w szkoleniach zorganizowanych przez klienta. Jednym z głównych zadań zwycięzcy przetargu będzie odświeżenie wizerunku modelu 9.3. Agencją obsługującą międzynarodowy budżet Saaba jest szwedzka Brindfords.