Zagranica

Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes przedstawił skład jury

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes przedstawili skład jury, które będzie oceniało prace w kategoriach: film, prasa i plakat, reklama...

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes przedstawili skład jury, które będzie oceniało prace w kategoriach: film, prasa i plakat, reklama interaktywna, media i direct marketing . Zwycięzców kategorii prasa i plakat oraz media poznamy podczas uroczystości rozdania nagród, która odbędzie się 18 czerwca br. Laury za najlepszą reklamę interaktywną i działania marketingowe rozdane zostaną 21 czerwca br., a Lwy za najlepszą reklamę telewizyjną i kinową przyznane zostaną dzień później. Przewodniczącym Media Lion Jury jest John Perris, piastujący stanowisko CEO Zenith Optimedia Group. George Gallate, CEO Euro RSCG Interaction, będzie przewodniczył pracy jurorów oceniających reklamę interaktywną, natomiast Jeffrey Goodby, wiceprezes Goodby, Silverstein & Partners, został przewodniczącym jury dla prac w kategorii prasa, plakat i film.