Zagranica

JWT będzie obsługiwała międzynarodowy budżet Vodafone

Oficjalnie potwierdzono, że agencja J. Walter Thompson będzie obsługiwać międzynarodowy budżet brytyjskiej firmy telekomunikacyjnej Vodafone. Klient nie ujawnił wysokości budżetu...

Oficjalnie potwierdzono, że agencja J. Walter Thompson będzie obsługiwać międzynarodowy budżet brytyjskiej firmy telekomunikacyjnej Vodafone. Klient nie ujawnił wysokości budżetu ani zaproszonych do przetargu agencji. Istnieją przypuszczenia, że wśród uczestników przetargu znalazła się Publicis Groupe. W minionym roku wysokość reklamowego budżetu Vodafone szacowana była na 75 mln dol. W maju minionego roku brytyjski gigant telekomunikacyjny rozpoczął współpracę z Wieden & Kennedy. Agencja wybrana na drodze przetargu miała zająć się kampanią wizerunkową koncernu, który konsolidował swoje spółki zależne pod parasolem Vodafone. Choć Vodafone twierdzi, że zwycięstwo JWT nie zagraża pozycji Wieden & Kennedy, to mówi się, iż do końca roku JWT osiągnie status wiodącej agencji. “Koncentracja marek pod wspólnym parasolem stworzyła prostą platformę komunikacyjną dla naszych klientów. Współpraca z JWT wzmocni ten wizerunek” – powiedział Michael Maedel, chief executive i prezes JWT Europe, MIddle East and Africa.