Kraj

Kampania "Twojego Stylu" przygotowana przez Bimer Mazurczak

"Twój Styl" (wydawca: Media Styl, spółka należąca do Wydawnictwa Bauer) przeprowadza kampanię reklamową. Towarzyszy ona wydaniu czerwcowemu magazynu. Przetarg na...

“Twój Styl” (wydawca: Media Styl, spółka należąca do Wydawnictwa Bauer) przeprowadza kampanię reklamową. Towarzyszy ona wydaniu czerwcowemu magazynu. Przetarg na kampanię wygrała agencja reklamowa Bimer Mazurczak. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:CIA, sieciowy dom mediowy Bauera. Spoty telewizyjne w maju br. emitowane są w TVP1, TVP2 i TVN. Jednocześnie prowadzona jest kampania radiowa w Radiu Zet i RMF FM, a także m.in. na łamach “Polityki”. Wartość kampanii wynosi ok. 500 tys. zł. “Twój Styl” ma kontynuować kampanię. W momencie przejęcia tytułu przez Bauera na początku br. Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer i spółki Media Styl, zadeklarował 8 mln zł na całość działań promocyjnych dla “Twojego Stylu” do końca br. Przy okazji warto dodać, że od paru dni spółka Media Styl ma własne logo. Jego autorką jest Monika Gawrzak, graficzka zatrudniona w Bauerze w nowym projekcie magazynu dla kobiet o urodowym profilu (poprzednio pracowała w miesięczniku “Votre Beaute”). (KP)