Kraj

Coty wesprze kampanią sprzedaż kosmetyków Adidas Performance

Coty Polska przeprowadzi kampanię reklamową dla nowej linii kosmetyków Adidas Performance. Kampania rozpocznie się w lipcu br. i będzie trwać...

Coty Polska przeprowadzi kampanię reklamową dla nowej linii kosmetyków Adidas Performance. Kampania rozpocznie się w lipcu br. i będzie trwać przez rok. Kreację tej kampanii przygotowała agencja K2 Studio, a za strategię odpowiedzialny jest dział marketingowy Coty Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Mediaedge:CIA. “Agencję K2 Studio wybraliśmy w drodze przetargu. Według nas ta agencja przedstawiła nam najlepszą kreację” – stwierdził Andrzej Schonert, dyrektor marketingu Coty Polska. Kampania będzie prowadzona w prasie oraz na citylightach. Nie wybrano jeszcze firmy, której citylighty będą wykorzystane w tej kampanii. Wysokość budżetu reklamowego jest nieznana. W kampanii będą wykorzystane wizerunki Jagny Marczułajtis (snowboardzistka), Marcina Urbasia (lekkoatleta) oraz Michała Polanowskiego (windsurfingowiec). Coty podpisało z nimi umowę na rok. Nieznana jest wielkość kontraktu. Jak powiedział Schonert, firma jest w trakcie negocjacji z największymi domami wydawniczymi: Axel Springer Polska, Media Styl (spółka należąca do H. Bauer), JMG Magazine Publishing Company oraz Gruner + Jahr Polska. “Docelowo chcemy wybrać jeden główny dom wydawniczy i dwa mniejsze” – stwierdził Schonert. Będzie też prowadzona kampania m.in. w “Gazecie Wyborczej” i “Vivie!”. Coty przewidziało również promocję BTL, jednak nie podano szczegółów na temat tej kampanii. Agencja, która będzie odpowiedzialna za promocję BTL, zostanie wybrana w przetargu. Zaproszono do niego: Euro RSCG Dialog, V&P, Tequila/BTL Group, D&M, Cookies, Spiro, Neo, Grey Warszawa, Brand Identity oraz BrandStorm. Wydatki na reklamę Coty Polska w mediach w pierwszym kwartale br. wyniosły 2,8 mln zł (źródło: Expert Monitor). (JD)