Zagranica

Londyńska agencja St. Luke's powołuje do życia firmę Artist Network

Londyńska niezależna agencja kreatywna St. Luke's, powołała do życia "przyjazną artystom" firmę z branży rozrywkowej - Artist Network. Artist Network...

Londyńska niezależna agencja kreatywna St. Luke’s, powołała do życia “przyjazną artystom” firmę z branży rozrywkowej – Artist Network. Artist Network jest pomysłem założyciela i partnera St.Luke’s – Andy’ego Lawa. W realizacji pomysłu pomogli Dave Stewart, muzyk zespołu Eurythmics, Anita i Gordon Roddic, założyciele sieci sklepów kosmetycznych The Body Shop, oraz Michael Philipp z Deutsche Bank. Nie wiadomo dokładnie, na czym będzie skupiać swoją działalność nowe przedsięwzięcie. Według założycieli celem spółki jest “rzucenie wyzwania tradycyjnym modelom branży rozrywkowej”. Law ujawnił, że firma pracuje nad dwoma projektami filmowymi i wieloma telewizyjnymi. Zdaniem Lawa, jeśli jego agencja zamierza wyjść poza tradycyjny zakres działalności, powinna współpracować z ludźmi spoza branży. St. Luke’s planuje otwarcie nowych oddziałów agencji, poza istniejącymi w Londynie i w Sztokholmie. Właściciele myślą o tak egzotycznych lokalizacjach jak Szanghaj, Bombaj, Petersburg czy Jamajka.