Kraj

Optimedia Poland będzie obsługiwał markety budowlane sieci OBI

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci marketów OBI. Jak powiedział Tomasz Linkiewicz, kierownik...

Dom mediowy Optimedia Poland wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci marketów OBI. Jak powiedział Tomasz Linkiewicz, kierownik działu marketingu w OBI, w przetargu brały również udział m.in. Brand & Media OMD, Starlink, Media Planning, Mediaedge:CIA. “Optimedia zaproponował nam najkorzystniejsze warunki finansowe i rabatowe oraz ciekawe podejście do naszej strategii reklamowej” – stwierdził Linkiewicz. Linkiewicz nie podał wysokości budżetu reklamowego. Markety OBI w zakresie kreacji i strategii obsługuje agencja Corporate Profiles DDB Group. Według Szymona Marka, deputy general manager w Optimedia Poland, wygrany przetarg wzmocni pozycję rynkową domu mediowego. “Fakt, że wygraliśmy ten przetarg, potwierdza opinię, że potrafimy skutecznie walczyć z największymi domami mediowymi” – powiedział Marek. Marek nie podał, jak będzie wyglądał model wydatków na media. Odpowiedzialnym za opiekę nad klientem będzie Radosław Włoda, senior media planner w Optimedia Poland. Poprzednio markety OBI obsługiwał dom mediowy Euromedia. (JD)