Kraj

Panorama Firm promuje platformę e-commerce

Panorama Polska, właściciel Panoramy Firm, promuje platformę e-commerce działającą na portalu www.pf.pl. Kampania promocyjna, która potrwa do końca maja, obejmuje...

Panorama Polska, właściciel Panoramy Firm, promuje platformę e-commerce działającą na portalu www.pf.pl. Kampania promocyjna, która potrwa do końca maja, obejmuje głównie prasę biznesową i komputerową – wykorzystane tytuły to m.in. “Businessman”, “Pieniądz”, “Prawo i Gospodarka”, “Gazeta Prawna”, “Twój Biznes”, “PC Format”, “Gazeta Wyborcza” (prezentacja na płycie + reklama). Planowane są również działania autopromocyjne w postaci bannerów wyświetlanych na najczęściej odwiedzanych podstronach portalu www.pf.pl. Iwona Wardzyńska, PR menedżer Panoramy Polskiej, nie ujawnia wysokości budżetu kampanii. Platforma handlu BtoB uruchomiona została w marcu br., użytkownicy będący podmiotami gospodarczymi mogą w niej zamieszczać zapytania ofertowe, a potencjalni sprzedający (dopuszczeni do rynku) mogą na te zapytania odpowiadać. Drugim z elementów platformy są aukcje, trzecim – sklepy internetowe. Oferta kierowana jest głównie do dotychczasowych klientów Panoramy Firm, którymi są przede wszystkim firmy z sektora MŚP (baza Panoramy Firm zawiera ok. 700 tys. wpisów teleadresowych takich firm). Panorama Polska działa od 1992 r. Spółka należy do szwedzkiej firmy Eniro, która z kolei należy do grupy kapitałowej Telia. Portal www.pf.pl działa od stycznia 2000 r. (MG)