Zagranica

Mars/Master Foods rozdziela budżety dotychczas obsługiwane przez D'Arcy

Mars/Master Foods ujawnił, które z agencji reklamowych przejmą budżety obsługiwane dotychczas przez D'Arcy w USA. Należąca do Omnicom Group agencja...

Mars/Master Foods ujawnił, które z agencji reklamowych przejmą budżety obsługiwane dotychczas przez D’Arcy w USA. Należąca do Omnicom Group agencja TBWA/Chait/Day będzie obsługiwać marki Seeds of Change, Uncle Ben’s oraz Whiskas. BBDO Worldwide, która rownież znajduje się w strukturach Omnicom, zajmie się brandem Skittles. W portfolio agencji Grey Worldwide znalazły się pozostałe marki Mars/Master Foods, w tym Twix, Starburst oraz Pedigree. W minionym roku Mars wydał na reklamę Uncle Ben’s 30 mln dol., natomiast 18 mln dol. przeznaczył na reklamowe wsparcie brandu Whiskas. Seeds of Change, marka organicznych produktów spożywczych, według danych Taylor Nelson Sofres nie otrzymała żadnego wsparcia.