Fujitsu-Siemens Computers przekazał swój europejski budżet marketingowy agencji reklamowej McCann-Erickson. Wysokość budżetu szacowana jest na 10-13 mln dol. W finale przetargu udział wzięła agencja reklamowa J. Walter Thompson Co. “McCann-Erickson zademonstrowała całkowite zrozumienie dla funkcjonowania średniej wielkości firmy IT. Ten fakt oraz skuteczność działania całej sieci wpłynęły ostatecznie na nasz wybór” – powiedział Dick Lance, VP Europe marketing communications w Fujitsu-Siemens. Zdobyty budżet będzie zarządzany przez londyński oddział McCanna i przez nowo powstałą placówkę agencji w Berlinie – M.E.C.H. W styczniu br. Siemens przekazał obsługę europejskiego budżetu korporacyjnego agencji reklamowej Ogilvy & Mather Worldwide z Frankfurtu. W minionym roku agencja ta straciła wart 100 mln dol. europejski budżet telefonów komórkowych Siemensa, który przejęty został przez McCann-Erickson oraz Wieden & Kennedy.