Kraj

Alert Media uruchamia Pogotowie Mediowe

Agencja public relations Alert Media Communications uruchamia usługę Pogotowie Mediowe. Oferta skierowana jest do firm, które znajdą sie w kryzysowej...

Agencja public relations Alert Media Communications uruchamia usługę Pogotowie Mediowe. Oferta skierowana jest do firm, które znajdą sie w kryzysowej sytuacji medialnej i potrzebują natychmiastowej pomocy w działaniach PR. Klienci mogą korzystać ze specjalnej infolinii 0-801 13 22 12. Pod tym numerem firma może skontaktować się z konsultantami agencji, którzy rozpoczną działania antykryzysowe. “Specyfika działań antykryzysowych ściśle powiązana jest ze specyfiką firmy i jej problemu. Pracujemy zgodnie z procedurami Crisis Response Process” – mówi Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media. Jego zdaniem na kryzys medialny narażone są przede wszystkim duże firmy, których działalność interesuje wielu ludzi. Głównie są to firmy FMCG, np. związane z sektorem spożywczym. “Nie ograniczałbym jednak możliwości pojawienia się kryzysu wyłącznie do tych firm. Niestety często zdarza się, że urzędnicy sami napędzają kryzys w instytuacjach, którymi kierują. Ze względu na styl zarządzania podatne na kryzys są też przedsiębiorstwa państwowe” – dodaje szef Alert Media. Łaszyn zaznacza, że trudno określić cennik usług PR oferowanych przez Alert Media i związanych z kryzysem medialnym, gdyż każda sytuacja wymaga oddzielnych negocjacji. Agencja Alert Media powstała w lutym br. Głównym udziałowcem firmy jest spółka Migut Media. Alert Media specjalizuje się w media relations, crisis communications i media & communications trainings. (PM)