Zagranica

FIFA rusza z pierwszą globalną kampanią reklamową

Światowa federacja piłkarska FIFA rozpocznie pierwszą globalną kampanię telewizyjną podczas zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. Kampania,...

Światowa federacja piłkarska FIFA rozpocznie pierwszą globalną kampanię telewizyjną podczas zbliżających się Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. Kampania, z wiodącym sloganem “Keeping Football Flowing”, została przygotowana przez agencję reklamową HHCL & Partners z Londynu. Reklama o charakterze informacyjnym została skierowana nie tylko do fanów piłki nożnej, ale również do potencjalnych partnerów biznesowych. Będzie koncentrować się na pięciu zagadnieniach: wdrażaniu globalnych programów FIFA, budowaniu standardów, promowaniu zasad fair play i piłki nożnej kobiet oraz ilustrowaniu zainteresowania FIFA sportowym rozwojem dzieci. Uzupełnieniem kampanii jest wyprodukowany przez HHCL serial dla dzieci “The Spheriks”, w którym występują oficjalne maskotki najbliższych mistrzostw.