Kraj

Nowy gigabillboard Coca-Coli nawiązuje do mundialu

Koncern Coca-Cola rozwinął nowy gigabillboard reklamowy na jednym z centralnych budynków w Warszawie. Reklama nawiązuje do Mistrzostw Świata w Piłce...

Koncern Coca-Cola rozwinął nowy gigabillboard reklamowy na jednym z centralnych budynków w Warszawie. Reklama nawiązuje do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002 i przedstawia kibiców polskiej reprezentacji wraz z hasłem “Jesteśmy z wami”. Hasło będzie zmieniane po każdym meczu polskiej reprezentacji. “Idea billboardu jest pomysłem polskim – mówi Roma Szmul, junior brand manager marki Coca-Cola. – Chcieliśmy pokazać zaangażowanie kibiców i podkreślić, jak ważny jest dla fanów polskiej drużyny start w tegorocznych mistrzostwach”. Billboard będzie wisiał na budynku dawnego Universalu do zakończenia mundialu. Autorem projektu jest agencja reklamowa McCann-Erickson. Powierzchnię reklamową (2398 mkw.) wynajmuje firma Hator. Nie ujawniono wysokości budżetu przeznaczonego na ten rodzaj działania. Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski w piłce nożnej. (MKS)