Zagranica

Masterfoods konsoliduje brytyjski budżet mediowy w rękach MediaComu

Masterfoods scentralizował swój budżet mediowy na terenie Wielkiej Brytanii w rękach domu mediowego MediaCom, wchodzącego w skład grupy Grey Global....

Masterfoods scentralizował swój budżet mediowy na terenie Wielkiej Brytanii w rękach domu mediowego MediaCom, wchodzącego w skład grupy Grey Global. Wysokość przejętego budżetu szacowana jest na 120 mln dol. MediaCom będzie odpowiedzialny za planowanie zintegrowanych działań komunikacyjnych, w tym marketingu bezpośredniego i w punktach sprzedaży. MediaCom obsługuje również niemiecką część budżetu koncernu. W przetargu udział wzięły Media Vest, Zenith Media, Media Planing Group oraz PHD (należący do Abbott Mead Vickers/BBDO). Decyzja o przetargu związana jest z ostatnimi zmianami agencyjnymi wokół Mars/Masterfoods. W listopadzie minionego roku Masterfoods przeniósł swój francuski budżet mediowy szacowany na 60 mln dol. z paryskiego Starcomu do domu mediowego Media Planing Group.