Zagranica

Zmiana nazwy Havas Advertising stała się faktem

Havas Group uchwaliła 23 maja rezolucję dotyczącą zmiany nazwy sieci reklamowej Havas Advertising na Havas. Zmiana oczekiwana była już od...

Havas Group uchwaliła 23 maja rezolucję dotyczącą zmiany nazwy sieci reklamowej Havas Advertising na Havas. Zmiana oczekiwana była już od stycznia, bowiem na początku grudnia grupa odkupiła brand Havas od Vivendi Universal. Od 1835 r., kiedy to Charles-Louis Havas założył reklamowo-informacyjno-mediową firmę, pod nazwą Havas przez szereg lat ukrywały się różnorodne rodzaje działalności. Według badań przeprowadzonych jeszcze przez Havas Advertising nazwa Havas zdobywa najwięcej punktów w następujących kategorich: kreatywność, możliwości finansowe, konkurencyjność, kompetencja, wiarygodność. “Jestem zachwycony faktem, że nasi udziałowcy zaaprobowali rezolucję, która moim zdaniem jest kluczem do dalszego rozwoju grupy. Kocham tę markę, której wielu utalentowanych ludzi poświęciło wiele swojego czasu i energii” – skomentował prezes Havas Alain de Pouzilhac.