Kraj

Unity Line reklamuje swoje usługi w Polsce, Danii i Szwecji

Polski przewoźnik promowy Unity Line rozpoczął prasową kampanię promocyjną, która potrwa do połowy lipca br. Kreację i strategię przygotowała szczecińska...

Polski przewoźnik promowy Unity Line rozpoczął prasową kampanię promocyjną, która potrwa do połowy lipca br. Kreację i strategię przygotowała szczecińska agencja reklamowa Oskar Wegner, przy planowaniu i zakupie mediów agencja współpracowała z duńskim domem mediowym SMI Media A/S. Jak mówi Daniel Czapiewski, new business account w Oskar Wegner, celem akcji jest zachęcenie do korzystania z rejsów promem “Polonia”, należącym do Unity Line. Kampania prowadzona jest tylko w dziennikach lokalnych, m.in. regionalnych dodatkach do “Gazety Wyborczej”. Podobna kampania została również przygotowana na rynek skandynawski. Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami Unity Line, by uzyskać bliższe szczegóły na temat kampanii. (JD)