Kraj

Konkurs "Businessman Magazine" na Polską Markę Roku rozstrzygnięty

Wedel, Winiary i Radio Zet - te marki otwierają Złotą Dziesiątkę konkursu na Polską Markę Roku. Konkurs zorganizował "Businessman Magazine",...

Wedel, Winiary i Radio Zet – te marki otwierają Złotą Dziesiątkę konkursu na Polską Markę Roku. Konkurs zorganizował “Businessman Magazine”, powierzając pomiar siły marek firmie doradztwa strategicznego Stratosfera. Do oceny siły marek ze Złotej Dziesiątki, po raz pierwszy w Polsce, zostało zastosowane narzędzie BrandPower. Lista najmocniejszych polskich marek jest opublikowana w najnowszym, czerwcowym numerze “Businessman Magazine”. Konkurs “Businessman Magazine” na Polską Markę Roku to pierwszy tego rodzaju ranking na polskim rynku, który ustalony został na reprezentatywnej grupie respondentów za pomocą wiarygodnych i obiektywnych narzędzi badawczych. Punktem wyjścia było najnowsze badanie przeprowadzone przez agencję Upstairs Young & Rubicam, która za pomocą stworzonego przez siebie narzędzia BAV (Brand Asset Valuator, które od lat pozwala badać marki na całym świecie) ustaliła listę kilkuset najmocniejszych polskich marek według ich siły na danym rynku.