Kraj

Dr.Oetker promuje specjalną edycję kisieli [WIDEO]

Komunikację kieruje do kobiet z dużych miast.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8Qou8I0Jy88%22%7D
Firma Dr.Oetker rozpoczyna kampanię reklamową specjalnej edycji kisieli z owocami pod marką Słodka Chwila. Działania potrwają do 23 października br.

Kampanię skierowano przede wszystkim do kobiet w wieku 15-49 lat, mieszkanek dużych miast, o dochodach powyżej średniej krajowej, otwartych na nowości.

Spot reklamowy emitowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: w TVN-ie (TVN Style, TVN24, TVN Meteo i TVN Siedem), Polsacie (Polsat Cafe, Polsat Film, Polsat News, Polsat 2, TV4 i Superstacja), TVP1 i TVP2. Spot plasowany jest jako pierwszy lub ostatni w bloku reklamowym. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Za kreację filmu reklamowego odpowiada agencja Albert Lumberjacker.

Promocji Słodkiej Chwili towarzyszyć będzie konkurs związany tematycznie z emocjami, prowadzony w mediach społecznościowych: w serwisie Facebook oraz na blogu Pani Tereski, szefowej kuchni Dr.Oetkera. Dodatkowo w supermarketach odbędą się degustacje, a w mniejszych sklepach zostaną ustawione specjalne ekspozycje lub standy.