Kraj

Wrigley Polska rozpoczął kampanię wprowadzającą nową gumę do żucia

Wrigley Polska Sp. z o.o. rozpoczął kilkuetapową multimedialną kampanię reklamową nowego produktu - gumy do żucia o nazwie X-cite. Strategię...

Wrigley Polska Sp. z o.o. rozpoczął kilkuetapową multimedialną kampanię reklamową nowego produktu – gumy do żucia o nazwie X-cite. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja reklamowa NoS/BBDO. Media kupuje i planuje dom mediowy Media Direction OMD. Produkt jest wprowadzany jednocześnie na rynku polskim i brytyjskim. Kampania potrwa ponad cztery miesiące, a składa się z trzech etapów: “ciekawość” (spoty teaserowe), “odkrycie” i “doświadczenie”. Pierwszy etap obejmuje telewizję, w drugim, który zacznie się w trzecim tygodniu czerwca br., kampania rozszerzy się na internet (z wykorzystaniem nowych formatów reklamowych) i ambient media. W trzecim etapie rozpoczną się eventy i promocje. Uruchomiona została już strona internetowa www.xcite.com.pl., przygotowana wspólnie przez agencję reklamową NoS/BBDO i agencję Engine (strona interaktywna witryny). Wysokość budżetu wszystkich działań reklamowych nie została ujawniona. Guma do żucia X-cite pozycjonowana jest na najwyższej półce cenowej (cena opakowania wynosi 2,7 zł). Grupą docelową dla nowego produktu Wrigley są osoby w wieku 15-25 lat. “Guma X-cite między innymi gumami do żucia jest produktem niszowym i wąskotargetowanym. Celujemy do ludzi otwartych, którzy mają inne niż wszyscy oczekiwania od życia, odważnych, mieszkających w dużych miastach” – powiedziała Elżbieta Płocharska, senior account director agencji reklamowej NoS/BBDO. Wyjątkowość gumy do żucia X-cite polega na tym, że dzięki temu, iż jest ona konfekcjonowana na małe kuleczki, możliwe jest dozowanie gumy zgodnie z indywidualnymi potrzebami konsumenta. Guma sprzedawana jest w dwóch smakach: mocnym i lekkim miętowym. (PR)