Kraj

Grey Worldwide przygotował kampanię reklamową piwa Heineken

Grupa Żywiec SA rozpoczęła kampanię reklamową piwa Heineken. Kampania prowadzona jest w telewizji i prasie. Kreację i strategię tej kampanii...

Grupa Żywiec SA rozpoczęła kampanię reklamową piwa Heineken. Kampania prowadzona jest w telewizji i prasie. Kreację i strategię tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey Worldwide z Warszawy, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand & Media OMD. Jak powiedział Benjamin Bartley, brand manager Heinekena w Grupie Żywiec SA, celem kampanii jest wzmocnienie pozycji marki Heineken na polskim rynku. Spoty telewizyjne emitowane są w stacjach TVP1, TVP2 i TVN. Kampania prasowa obejmuje tytuły: “Gazeta Wyborcza”, “Forum”, “Newsweek”, “Polityka”, “Wprost”, “Businessweek Polska”, “Focus”, “Maxim”, “Playboy”. Wysokość budżetu reklamowego nie została ujawniona. Piwo Heineken pozycjonuje się w segmencie piw premium, wśród takich marek jak Carlsberg (Carlsberg Okocim) czy Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska SA). Cały segment stanowi jedynie ok. 3 proc. całego rynku piwnego w Polsce (udział wartościowy, źródło: Carlsberg Okocim SA). (JD)