Zagranica

Nowe pismo o tematyce piłkarskiej wchodzi na francuski rynek

Francuskie wydawnictwo Culture et Grands Coussins wprowadza na rynek nowe up-marketowe pismo o tematyce piłkarskiej zatytułowane "SoFoot". Impulsem do tego...

Francuskie wydawnictwo Culture et Grands Coussins wprowadza na rynek nowe up-marketowe pismo o tematyce piłkarskiej zatytułowane “SoFoot”. Impulsem do tego posunięcia jest wzrost zainteresowania piłką nożną w związku z Mistrzostwami Świata w Korei i Japonii. Magazyn ma zapełnić niszę na rynku wydawniczym, na którym wśród pism o piłce nożnej brakowało magazynu dla dorosłego czytelnika. Magazyn “SoFoot” będzie przypominał formą i poziomem edytorskim inne pismo tego samego wydawcy – “Sofa”, które dotyczy tematyki kulturalnej. Początkowy nakład magazynu “SoFoot” wynosi 20 tys. egz., a cena w kioskach 4,9 euro.