Kraj

Ruszyła kampania lipcowego wydania "Maxima" w nietypowej oprawie

Lipcowy "Maxim" wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska (HFP) ma dwutygodniową kampanię reklamową. Wykorzystano w niej stacje telewizyjne: TVP, TVN, Canal Plus...

Lipcowy “Maxim” wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska (HFP) ma dwutygodniową kampanię reklamową. Wykorzystano w niej stacje telewizyjne: TVP, TVN, Canal Plus i MTV. Za zakup mediów odpowiada Starlink, za zaprojektowanie spotów HFP wraz ze studiem filmowym Odeon (wykonawca spotu). Lipcowy “Maxim” ma szczególną oprawę. Jego okładkową bohaterką jest Adriana Sklernikova-Karembeu – Miss Wonderbra. Do magazynu dołączono dodatek “50 najseksowniejszych kobiet świata”, a całość opakowana jest w specjalną torbę z szarego papieru pakowego. Na torbie umieszczono zapowiedź zawartości numeru oraz zdjęcia okładek magazynu i dodatku. “Maxim” współpracuje ze Starlinkiem i Odeonem od tego roku, w ub.r., gdy “Maxim” wchodził na rynek, za jego kampanie odpowiadały agencja Corporate Profiles DDB i dom mediowy OMD. Czytelnictwo “Maxima” wg PBC, SMG/KRC (wskaźnik CCS) wśród mężczyzn w okresie I-IV br. wyniosło 1,4 proc. (w tym samym czasie: “CKM” – 6,5 proc.; “Playboy” – 4,7 proc.). Nakład “Maxima” w marcu br. wyniósł 108,6 tys. egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne – 58,3 tys. (ZKDP). Wpływy reklamowe “Maxima” w okresie I-VI br. wyniosły ok. 4,3 mln zł brutto (Expert Monitor). (KP)