Agencja interaktywna OS3 Multimedia stworzy witrynę internetową dla firmy TelePizza Poland zarządzającej siecią restauracji TelePizza. “Celem witryny będzie przede wszystkim informowanie naszych klientów o nas i naszych działaniach oraz promocja samej firmy” – mówi Ewa Minda, specjalista ds. marketingu w TelePizzy. Witryna znajdzie się w sieci w połowie lipca br. Jej grupą docelową będą osoby ceniące wolność i niezależność oraz lubiące zabawę w gronie przyjaciół. Ewa Minda nie chciała zdradzać szczegółów dotyczących grupy docelowej (wieku, zarobków itp.) ani tego, co dokładnie pojawi się na witrynie. Wiadomo jednak, że w skład serwisu wejdą m.in. informacje o firmie, jej produktach i aktualnych promocjach. Jedna z jego części będzie przeznaczona dla osób zainteresowanych franchisingiem restauracji TelePizza. Dla dzieci zostanie stworzony specjalna podstrona “Kids Club” z grami interaktywnymi. OS3 Multimedia wygrała przetarg na stworzenie strony TelePizzy w czerwcu br. Został on ogłoszony na początku maja br. Wzięły w nim udział 4 agencje, których nazw Ewa Minda nie chciała podać. OS3 Multimedia jest agencją interaktywną zajmującą się tworzeniem serwisów www i prezentacji multimedialnych. TelePizza zarządza siecią 70 restauracji w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców (m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Trójmieście). (PU, PM)