Kraj

We wrześniu br. ruszy Radio PiN

Po wakacjach ruszy ekonomiczno-biznesowe Radio PiN (Pieniądz i Nowoczesność). Właścicielem koncesji jest agencja marketingowo-wydawnicza Mediabank SA, należąca do Softbanku. Radio...

Po wakacjach ruszy ekonomiczno-biznesowe Radio PiN (Pieniądz i Nowoczesność). Właścicielem koncesji jest agencja marketingowo-wydawnicza Mediabank SA, należąca do Softbanku. Radio będzie dostępne w Warszawie i okolicach. Jak powiedział Janusz Chajęcki, dyrektor generalny radia, grupą docelową stacji są m.in. menedżerowie, właściciele firm, pracownicy działów ekonomicznych i finansowych. “W Polsce istnieje zapotrzebowanie na stację radiową, która będzie udostępniać najświeższe informacje gospodarcze” – stwierdził Chajęcki. W radiu pojawią się również audycje na temat mody, motoryzacji oraz sportu. “Radio PiN zatrudnia ok. 25 osób na etat oraz stałych współpracowników” – powiedzał Chajęcki. Dyrektorem programowym jest Emil Marat, dyrektorem muzycznym – Marcin Sobesto. Dyrektorem marketingu i sprzedaży Radia PiN jest Wojciech Danowski. Uruchomienie stacji zostanie wsparte kampanią reklamową w prasie, na billboardach oraz w internecie. Kreację tej kampanii przygotuje agencja Cztery Czwarte. Nie zapadła jeszcze decyzja, czy przy zakupie mediów radio będzie korzystało z usług domu mediowego. Chajęcki nie podał również szczegółów mediaplanu. (JD)