M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sigma obsłuży Dilmah Fun Tea

Serwis Dzienny | 20 czerwca 2002, 00:00

Gourmet Foods, wyłączny dystrybutor herbat Dilmah w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt o nazwie Dilmah Fun Tea. Działaniami public...

Gourmet Foods, wyłączny dystrybutor herbat Dilmah w Polsce, wprowadza na rynek nowy produkt o nazwie Dilmah Fun Tea. Działaniami public relations wspierającymi rynkową premierę zajmie się agencja Sigma International Polska, która od 1999 r. obsługuje markę Dilmah. Fun Tea to kolejna swego rodzaju "herbaciana bombonierka" Dilmah - upominkowy zestaw 80 torebek herbaty w 8 aromatach. Jak mówi Małgorzata Jędryszek, project manager Sigmy, akcja PR-owa (czyli głównie mailing do dziennikarzy) wspierana będzie promocją nowego produktu w ramach tzw. Klubu Miłośników Dobrej Herbaty - organizowanych cyklicznie herbacianych spotkań firmy Gourmet Foods z dziennikarzami i partnerami handlowymi firmy. Prawdopodobnie przygotowane zostaną też degustacje Fun Tea w punktach sprzedaży. Gourmet Foods oferuje w Polsce ok. 60 rodzajów herbat Dilmah w sprzedaży detalicznej oraz 24 smaki herbat przeznaczonych dla gastronomii. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , ,