M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ad Fabrika/FCB realizuje kampanie reklamowe dla Samsunga

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2002, 00:00

Samsung Electronics Polska rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową swoich produktów, m.in. telefonów komórkowych, ekranów ciekłokrystalicznych. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja...

Samsung Electronics Polska rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową swoich produktów, m.in. telefonów komórkowych, ekranów ciekłokrystalicznych. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media Warszawa. Jak powiedział Piotr Jastrzębski, marketing manager Samsung Electronics Polska, celem kampanii jest promocja produktów oraz budowanie wizerunku firmy. 30-sekundowy spot telewizyjny jest emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie. Kampania potrwa 10 dni. Jednocześnie prowadzona jest kampania promująca telewizory projekcyjne. Za kreację i zakup mediów odpowiedzialne są również Ad Fabrika/FCB oraz Initiative Media Warszawa. Telewizyjna kampania prowadzona jest w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN przed informacjami sportowymi oraz podczas głównych meczów piłki nożnej w stacjach TVP1, TVP2 i Polsat. Kampanię telewizyjnę poprzedziła kampania prasowa w dodatkach mudialowych "Vivy!" i "Gazety Wyborczej". Kampania zakończy się wraz z finałem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. Jastrzębski nie podał informacji o kosztach kampanii. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,