M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wody Bonaqa zyskały nowy wizerunek

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2002, 00:00

Koncern Coca-Cola zmodyfikował markę wód Bonaqa. Wprowadzono nowy kształt butelki plastikowej. Półlitrowe opakowanie nawiązuje wyglądem do naturalnego kształu kropli wody,...

Koncern Coca-Cola zmodyfikował markę wód Bonaqa. Wprowadzono nowy kształt butelki plastikowej. Półlitrowe opakowanie nawiązuje wyglądem do naturalnego kształu kropli wody, co eksponuje na etykiecie w postaci nazwy - Buteleczka Kropeleczka. Na nowej etykiecie pojawiła się także osobista rekomendacja Anny Marii Jopek wraz z jej autografem. Anna Maria Jopek jest twarzą tegorocznej kampanii reklamowej wody Bonaqa. W ub.r. markę tę promowałą Ewa Bem. Anna Maria Jopek jest bohaterką reklamy telewizyjnej, a także wykonawczynią piosenki stanowiącej element przewodni filmu reklamowego. Reklama powstała w agencji reklamowej McCann-Erickson, media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann. Reklama będzie emitowana przez stację TVP do końca sierpnia br. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,