M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Browar Carlsberg Okocim SA promuje markę piwa Karmi

Serwis Dzienny | 21 czerwca 2002, 00:00

Grupa Carlsberg Okocim SA - producent piwa Karmi - zaplanował mocne wejście na rynek tego produktu, przeznaczonego głównie dla pań....

Grupa Carlsberg Okocim SA - producent piwa Karmi - zaplanował mocne wejście na rynek tego produktu, przeznaczonego głównie dla pań. Dlatego od 14 czerwca do 9 lipca br. nastał czas Karmilania, czyli promocji piwa Karmi w największych sieciach hipermarketów w całym kraju. Weekendowe promocje to bezpłatna degustacja i sprzedaż premiowana. Zakup piwa Karmi będzie wiązał się z prezentami w postaci pokali (firmowe szklanice) do delektowania się smakiem damskiego piwa. Panie mogą także liczyć na letnie apaszki. Dla podkreślenia damskiego charakteru Karmi otrzymało nową szatę graficzną. Zmieniona etykieta jest bardziej wyrazista i dzięki żółtej kolorystyce kontrastuje z brązem napoju. Dotychczasowe złote elementy graficzne zostały zmienione na srebrne - delikatniejsze i subtelniejsze. Dodatkowo etykietę zdobi hasło "Uwodzi smakiem". Carlsberg Okocim SA w tym jedynym przypadku zrezygnował nawet z umieszczania swojego logo na etykiecie, by podkreślić niezależność produktu, a co za tym idzie, niezależność jego konsumentek - kobiet nowoczesnych, dynamicznych, znających smak satysfakcji zawodowej, ceniących rodzinę i chwile relaksu spędzane z przyjaciółmi. Piwo Karmi posiada również informację o zawartości energetycznej, by każda z pań mogła kontrolować liczbę kalorii, które spożywa. W przygotowaniu jest pierwsza kampania telewizyjna Karmi, pierwsze emisje sa przewidziane na początek lipca. Autorem kampanii jest agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , ,