M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

List do redakcji

Serwis Dzienny | 24 czerwca 2002, 00:00

W odpowiedzi na opublikowany w piątkowym wydaniu DS "MiMP" (21 czerwca br.) list Beaty Fertak, public relations managera firmy reklamy...

W odpowiedzi na opublikowany w piątkowym wydaniu DS "MiMP" (21 czerwca br.) list Beaty Fertak, public relations managera firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media, dotyczącego wydarzeń, jakie miały miejsce podczas konferencji prasowej zorganizowanej przez Grupę Ströer, Magdalena Kędzia, PR marketing manager Grupy Stroer w Polsce, nadesłała odpowiedź następującej treści:

"Pani Beata Fertak- public relation manager firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media - już niejednokrotnie próbowała oczernić firmę Stroer na łamach mediów. Widać taka jest strategia jej działania: prowokacja, skandale i oszustwo...

Jak dotąd nie reagowaliśmy, ale p. Fertak na coraz więcej sobie pozwala i trudno się dziwić, że jest w naszej firmie nieproszonym gościem. Teraz jednak miarka się przebrała.

W odpowiedzi na postawione zarzuty w liście do redakcji DS "MiMP" pani Beaty Fertak chcemy wyjaśnić, iż pani Fertak weszła na konferencję za pomocą oszustwa.

Firma Stroer organizowała konferencję dla dziennikarzy, na którą wszyscy otrzymali zaproszenia imienne. Pomijając już fakt, że pani Fertak nie jest dziennikarzem, w swym liście zapomniała nadmienić, że zaproszenie, które przedstawiła, było na inną osobę. Cóż, to nie pierwszy wybryk pani B. Fertak, bowiem na konferencję zorganizowaną w hotelu Bristol również weszła bez zaproszenia. Wówczas nikt nie zareagował, ale p. Fertak starała się zrobić zamieszanie, atakując prowadzących konferencję pytaniami kompletnie nie na temat. Aż strach pomyśleć, co wymyśli następnym razem.

Mamy nadzieję, że aranżowanie skandali, prowokowanie dziwnych sytuacji na konkurencji to nie jedyne zadanie, jakie należy do PR managera w tak poważnej, wydawałoby się, firmie, jaką jest Cityboard Media.

Takie zachowanie naprawdę nie działa konstruktywnie, kiedy dwie firmy z tej samej branży prowadzą tak upokarzające dyskusje na łamach mediów.

Proponujemy zatem pani Fertak rywalizację na poziomie usług oferowanych klientowi przez nasze firmy, a nie na zasadzie oszustwa i wywoływania skandali".

Czytaj więcej na temat: , , ,