Kraj

Promocja magazynów G+J Polska w ramach akcji letniej "Happy Events"

Wydawnictwo G+J Polska będzie prowadzić letnią sprzedaż swoich tytułów w największych turystycznych miejscowościach na Wybrzeżu i na Mazurach. Działaniami objęte...

Wydawnictwo G+J Polska będzie prowadzić letnią sprzedaż swoich tytułów w największych turystycznych miejscowościach na Wybrzeżu i na Mazurach. Działaniami objęte są dwa tygodniki “Gala” i “Naj” oraz miesięcznik “Claudia”, które objęły patronat medialny nad serią imprez wakacyjnych organizowanych przez klub Happy Events i Radio Zet w okresie 27 czerwca br. – koniec sierpnia br. Każdego dnia w loteriach i konkursach będzie można wygrać 200 atrakcyjnych nagród. Działania G+J Polska będą odbywać się w specjalnie przygotowanym namiocie, zwanym czytelnią. Cała akcja letnia “Happy Events” jest promowana na billboardach w największych miastach kraju, na plakatach i ulotkach, w spotach radiowych Radia Zet, w tytułach “Forma” i “Auto Moto Sport”. “Gala”, “Naj” i “Claudia” będą zamieszczać relacje z wydarzeń podczas “Happy Events”. Inny miesięcznik wydawnictwa G+J Polska “Moje Gotowanie” wraz z audycją “Lato z Radiem” (Program I Polskiego Radia) od 29 czerwca br. organizuje akcję letnią o nazwie “Wielkie Gotowanie” w miejscowościach wypoczynkowych. (KP)