Kraj

Dom mediowy Media Insight rozpoczyna współpracę z PKN Orlen

Agencje reklamowe JWT/Parintex oraz Gruppa 66/Ogilvy należące do holdingu WPP utworzyły dom mediowy Media Insight (MI). Jest on częścią międzynarodowej...

Agencje reklamowe JWT/Parintex oraz Gruppa 66/Ogilvy należące do holdingu WPP utworzyły dom mediowy Media Insight (MI). Jest on częścią międzynarodowej sieci domów mediowych należących do grupy WPP. Te wyselekcjonowane domy mediowe WPP współpracują na świecie z agencjami kreatywnymi przy obsłudze tzw. challenge clients, tzn. klientów realizujących dynamiczną strategię rozwoju komunikacji marketingowej. W Polsce MI funkcjonowało dotychczas w ramach domu mediowego MindShare Polska, pracując m.in. dla firmy EC de Witt. Prezesem zarządu Media Insight jest Wiesława Vonau, dotychczasowy dyr. finansowy MindShare Polska. Najważniejszym klientem MI jest obecnie koncern paliwowy PKN Orlen, który współpracuje przy niektórych projektach z agencją reklamową JWT/Parintex. “MI zajmie się zakupem i planowaniem mediów dla kampanii przygotowywanych w ramach tej współpracy” – twierdzi Vonau. Informacja o terminie i wykorzystanych mediach nie została ujawniona. (PR)