Kraj

Point Promotion i Unilever Polska przygotowują Lipton Strefę Relaksu

Agencja Point Promotion została odpowiedzialna za organizację i kreację imprezy Lipton Strefa Relaksu, zainaugurowanej w miniony weekend. Point Promotion współpracuje...

Agencja Point Promotion została odpowiedzialna za organizację i kreację imprezy Lipton Strefa Relaksu, zainaugurowanej w miniony weekend. Point Promotion współpracuje przy tym projekcie z Unilever Polska SA, producentem m.in. herbaty Lipton. Impreza obejmie osiem największych miast w kraju, odbywać się będzie w lipcowe weekendy. Jest zapowiedzią europejskiego cyklu imprez pod nazwą Isle of MTV. Podczas klubowych imprez będzie można obejrzeć specjalne projekcje, bawić się przy znanych didżejach, udać się do tzw. chill-out zone, gdzie nie zabraknie świeżego tlenu i masaży. Podczas imprez będą do wygrania wejściówki na party Isle of MTV w Sopocie. Patronami medialnymi imrez cyklu Lipton Stref Relaksu są: Radiostacja, “Aktivist” i MTV. W kampanii informującej o cyklu imprez wykorzystano plakaty w miastach, gdzie odbywa się Lipton Strefa Relaksu, oraz reklamę w magazynie dla studentów “Dlaczego”. Agencja Point Promotion wchodzi w skład Platformy Mediowej Point Group, są w niej także m.in. magazyn “Dlaczego” i jego wydania specjalne oraz portal korba.pl (KP)