Kraj

OS3 multimedia wprowadza dom sprzedaży Interdeco do internetu

W połowie lipca br. wystartuje internetowy serwis Interdeco Hachette Advertising Polska zaprojektowany z myślą o stworzeniu i wypromowaniu wizerunku firmy...

W połowie lipca br. wystartuje internetowy serwis Interdeco Hachette Advertising Polska zaprojektowany z myślą o stworzeniu i wypromowaniu wizerunku firmy w sieci. Wykreowany przez agencję interaktywną OS3 multimedia serwis www.interdeco.com.pl oparto na stworzeniu trzech sekcji tematycznych. Pierwsza z nich, w pełni poświęcona firmie, opisuje jej historię, pracowników i przedstawia partnerów. Sekcja “Tytuły” zawiera precyzyjne informacje o magazynach, w których reklamodawcy, w tym agencje reklamowe i domy mediowe, mogą wykupić powierzchnie reklamowe. Istotnym rozwiązaniem jest sekcja “Badania” kształtująca obraz czytelników poszczególnych tytułów poprzez zestawienia danych dotyczących ich wieku, wykształcenia czy zainteresowań. “Celem stworzenia serwisu było ukazanie i promowanie firmy Interdeco jako pierwszego w Polsce domu sprzedaży prasy kolorowej. Projektując serwis, specjaliści naszej agencji duży nacisk położyli na zintegrowanie promocji firmy w internecie z potrzebami obecnych i przyszłych klientów Interdeco. W odniesieniu do tych założeń serwis jest praktycznym, aktualnym i prostym sposobem komunikacji pomiędzy firmą a reklamodawcami. Jego celem jest łatwy dostęp do niezbędnych danych o ofercie i firmie, co z pewnością ułatwia i skraca czas pracy ze strony klientów. Tak często jak do odwiedzania strony Interdeco zaprasza “na kawę”…” – powiedział Tomasz Pruszczyński, dyrektor zarządzający agencji OS3 multimedia.