Kraj

Hubert Łącki szefem Parallel. MarketShare w strukturach The Bridge

Hubert Łącki został nowym dyrektorem generalnym firmy Parallel, specjalizującej się w komunikacji BTL-owej, należącej do grupy The Bridge (w jej...

Hubert Łącki został nowym dyrektorem generalnym firmy Parallel, specjalizującej się w komunikacji BTL-owej, należącej do grupy The Bridge (w jej skład wchodzą JWT/Parintex, MindShare, Virtual Window, Ink&Co. oraz Red Cell). Będzie kierował jej pracą od połowy lipca br. Zastapi na stanowisku szefa Parallel Tomasza Grzybowskiego. Grzybowski pozostawia powody zmian personalnych bez komentarza. Nie wyjawił rownież swoich dalszych planów zawodowych. Hubert Łącki pełnił dotychczas funkcję dyrektora strategicznego agencji marketingowej MarketShare, której był współzałożycielem. Do grona klientów tej firmy należą m.in. Grupa Żywiec, Lego, Wella, Zielona Budka oraz Coca-Cola Poland Services Ltd. Parallel zajmuje się zarówno obsługą klientów sieciowych JWT/Parintex (m.in. Kraft Food Polska, Nestle czy Unilever), jak i klientów własnych, np. Fiat Polska. Wraz z tą zmianą rozpoczął się proces wprowadzania MarketShare w struktury The Bridge. Proces ten ma zostać zakończony za kilka miesięcy. “Przyszłe połączenie elastyczności MarketShare z potencjałem struktury sieciowej – także w zakresie know-how, z pewnością przyczyni się do dalszego doskonalenia jakości współpracy z naszymi klientami” – twierdzi Łącki. (JP)