Kraj

Optimum Media OMD rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real

Dom mediowy Optimum Media OMD, należący do OMD Poland, rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real, należącą do grupy Metro AG....

Dom mediowy Optimum Media OMD, należący do OMD Poland, rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real, należącą do grupy Metro AG. Wybór domu mediowego nie odbył się w drodze przetargu. Jak powiedziała Urszula Berlińska, dyrektor marketingu hipermarketów Real, wartość tegorocznego budżetu mediowego Reala, przeznaczanego głównie na reklamę zewnętrzną, prasę i radio, będzie zbliżony do ubiegłorocznego. W ubiegłym roku hipermarkety Real wydały na kampanie reklamowe w magazynach, prasie i radiu 5,6 mln zł (źródło: Expert Monitor), natomiast wydatki na reklamę zewnętrzną zamknęły się kwotą 1,2 mln zł (źródło: Media Watch). Dotychczas zakupem mediów dla sieci hipermarketów Real zajmowała się firma MWG Metro Reklama Polska, należąca również do grupy Metro AG. Obecna kampania reklamowa hipermarketów Real na nośnikach reklamy zewnętrznej została już zrealizowana od strony mediowej przez dom mediowy Optimum Media OMD. Dom mediowy Optimum Media OMD współpracuje również z siecią marketów budowlanych Praktiker, należącą do Metro AG. Od ubiegłego roku hipermarkety Real obsługiwane są w zakresie strategii i kreacji kampanii reklamowych przez agencję reklamową Amarant. (PR)