Kraj

"Zdrowe jest pyszne" - kampania Mleka Acidofilnego

Agencja Amberfilm z Gdańska prowadzi intensywną kampanię reklamową dla Mleka Acidofilnego Spółdzielni Mleczarskiej "Maćkowy" pod hasłem "Zdrowe jest pyszne". Kampania...

Agencja Amberfilm z Gdańska prowadzi intensywną kampanię reklamową dla Mleka Acidofilnego Spółdzielni Mleczarskiej “Maćkowy” pod hasłem “Zdrowe jest pyszne”. Kampania prowadzona jest od 1 lipca br. w zasięgu dystrybucji produktu, tj. głównie w województwie pomorskim i warmińsko-mazurskim – ze szczególną koncentracją w Trójmieście, Olsztynie i Elblągu. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym opakowaniu produktu oraz wzrost świadomości marki Maćkowy w wyznaczonych regionach. Mleko Acidofilne to napój mleczny z owocami, o formule koktajlu. Zawiera specjalnie wyselekcjonowane kultury bakterii, dzięki czemu posiada duże walory zdrowotne. Produkt jest obecny na rynku pomorskimi od kilku lat i cieszy się dużym uznaniem konsumentów. Jest to już druga kampania, którą Amberfilm przygotował dla tego produktu; agencja opracowała strategię kampanii, kreację przekazów reklamowych oraz zaprojektowała 4 nowe opakowania (różne smaki). Grupa Reklamowa Amberfilm współpracuje z SM Maćkowy od kilku lat, obsługując budżety reklamowe również innych produktów tej firmy (np. serek dla dzieci Makulki) oraz projektując opakowania dla wybranego asortymentu. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii Mleka Acidofilnego odpowiada dom mediowy Ambermedia. W kampanii wykorzystywane są media regionalne: outdoor: billboardy, citylighty (łącznie prawie 200 nośników) oraz mobile (głównie w miejscowościach nadmorskich oraz mniejszych miastach obu regionów), radio lokalne, prasa lokalna. Kampania potrwa przez ok. 2 miesiące.