M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa D'Arcy tworzy w Polsce strukturę pod nazwą ARC

Serwis Dzienny | 16 lipca 2002, 00:00

Grupa D'Arcy tworzy strukturę pod nazwą ARC, która będzie się zajmować udostępnianiem marketingowych baz danych, promocjami, sponsoringiem, organizacją eventów, marketingiem...

Grupa D'Arcy tworzy strukturę pod nazwą ARC, która będzie się zajmować udostępnianiem marketingowych baz danych, promocjami, sponsoringiem, organizacją eventów, marketingiem handlowym i detalicznym oraz marketingiem internetowym. Polskie biuro ARC oficjalnie wystartuje 23 sierpnia br. Będzie zarządzane przez osoby desygnowane przez polski oddział agencji reklamowej D'Arcy. Dyrektorem zarządzającym będzie Paweł Fogt, dotychczas new business director D'Arcy i dyrektor D'Arcy Interactive. Dyr. kreatywnym ARC mianowano Przemka Bogdanowicza, dotychczas, wraz z Maciejem Kowalczukiem, dyr. kreatywnego agencji D'Arcy. "Nie rozstaje on się z agencją - podkreśla Neil Selby, dyr. generalny agencji i CEO grupy D'Arcy w Polsce.- Około 30 proc. jego czasu poświęcone będzie pracy w ARC". Dodaje, że ARC wystartuje, mając w swoim składzie jedynie dotychczasowych pracowników grupy, ale w późniejszym okresie przewidziana jest rekrutacja kolejnych pracowników. D'Arcy Direct (zajmująca się świadczeniem usług z zakresu marketing services) i D'Arcy Interactive (realizująca usługi marketingowe w internecie) od momentu powstania ARC przestaną funkcjonować jako niezależne struktury, a wszystkie usługi świadczone będą pod szyldem ARC. "Zadaniem ARC jest skupienie w jednym miejscu wszystkich usług związanych z kreowaniem bezpośredniego kontaktu z konsumentem" - mówi Selby. Podkreśla, że powstanie takiej struktury jest związane z kompleksową obsługą klientów, którym ze względów prawnych nie wolno prowadzić działalności reklamowej w klasycznych mediach. Centrala nowej sieci znajduje się w Nowym Jorku. ARC skupia 32 biura w 19 krajach. ARC będzie też koordynować prace innych firm reklamowych grupy, tj.: Clarion Marketing & Communications, Chain Reaction i Cognetics (Ameryka Północna), IMP, IMP Treasing, Azzura IMP, Grupo K, Netwhere i Blue Marble (Europa). (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,