Zagranica

PepsiCo. inwestuje we wspracie sprzedaży wody Aquafina w Hiszpanii

Koncern PepsiCo. powierzył budżet reklamowy wody mineralnej Aquafina hiszpańskiej agencji reklamowej The Farm, która jest częścią sieci DDB Worldwide. Nowa...

Koncern PepsiCo. powierzył budżet reklamowy wody mineralnej Aquafina hiszpańskiej agencji reklamowej The Farm, która jest częścią sieci DDB Worldwide. Nowa w Hiszpanii marka wody ma konkurować z wodą Bonaqua firmy Coca-Cola. Trzy spoty reklamowe pojawią się w hiszpańskich mediach w tym miesiącu. Kampania reklamowa będzie się toczyć pod hasłem “The purest part of you”. PepsiCo. zadecydowało o debiucie Aquafiny w Hiszpanii po analizie danych z firmy badawczej Canadean. Wynika z nich, że Hiszpania jest czwartym co do wielkości rynkiem w Europie pod względem spożycia butelkowanych wód mineralnych. Największa sprzedaż w tej kategorii produktowej ma miejsce we Francji, Włoszech i w Belgii.