Kraj

Browary Brok planują kampanię reklamową

Browar Brok planuje w ciągu kilku najbliższych miesięcy przeprowadzenie produktowej kampanii reklamowej. Jak powiedział Artur Olejniczak, kierownik działu marketingu browaru,...

Browar Brok planuje w ciągu kilku najbliższych miesięcy przeprowadzenie produktowej kampanii reklamowej. Jak powiedział Artur Olejniczak, kierownik działu marketingu browaru, nie jest jeszcze ustalony dokładny mediaplan kampanii. Nieznana jest również nazwa agencji, która przygotuje kreację. Jak powiedział Marek Gargała, dyr. zarządzający agencji Publicis, kilka miesięcy temu agencja ta wygrała przetarg na obsługę Broka. “Od kilku miesięcy próbujemy skontaktować się z przedstawicielami browaru. Na razie nasze próby nie przynoszą rezultatów” – powiedział Gargała. “Nie podjęliśmy jeszcze decyzji, czy agencją, która będzie obsługiwała tę kampanię, będzie Publicis. Nie jest wykluczone, że może to być inna agencja” – mówi Olejniczak. Nieznany jest również dom mediowy, który zakupi powierzchnie reklamowe do tej kampanii. “Nie będziemy organizować przetargu na dom mediowy. Jeżeli będziemy szukać agencji, to tylko takiej, która współpracuje już z którymś z domów mediowych” – powiedział Olejniczak. Jeżeli Brok zdecyduje się w końcu na współpracę z agencją Publicis, to zakupem i planowaniem mediów zajmie się Optimedia Poland.

Browar Brok przeprowadza również restrukturyzację wewnętrzną firmy. Według nieoficjalnych informacji browar zwolnił brand managerów marek Cooler oraz Grolsch, które należą do portfolio Broka.

Browar Brok został pod koniec ub.r. sprzedany przez niemiecki browar Holsten amerykańskim inwestorom. Przedstawicielem Amerykanów w Polsce jest Tom Gresk, który w ubiegłym roku pełnił stanowisko prezesa zarządu Broka. W portfolio browaru znajdują się takie marki piwa jak Brok, Cooler oraz Grolsch. Obsługą reklamową brandów Cooler i Grolsch zajmowała się ostatnio agencja BrandStorm oraz dom mediowy Star Media. (JD)