Kraj

Prima wprowadza na rynek większe opakowanie kawy Rumba

Przedsiębiorstwo Prima wprowadziło na rynek nowe, większe opakowanie jednego ze swoich produktów - kawy Rumba. "Rumba w większym opakowaniu jest...

Przedsiębiorstwo Prima wprowadziło na rynek nowe, większe opakowanie jednego ze swoich produktów – kawy Rumba. “Rumba w większym opakowaniu jest skierowana do osób niespecjalnie przywiązanych do marki produktu i przy wyborze kawy kierujących się ceną” – mówi Tomasz Piasny, marketing manager w Przedsiębiorstwie Prima. Kawa w 500-g opakowaniu zastąpiła tę samą kawę w opakowaniu o pojemności 75 g. Jak mówi Tomasz Piasny, kawa w opakowaniach mniejszych (75 g i 100 g) sprzedaje się gorzej i dlatego firma zdecydowała się wprowadzić na rynek większe opakowanie kawy Rumba. Prima posiada już w swojej ofercie kawę w takim samym, 500-g opakowaniu o nazwie Niebieska. Rumba jest pozycjonowana w segmencie ekonomicznym i w detalu będzie kosztować ok. 5,6-6,1 zł. Produkt nie będzie wspierany kampanią reklamową, będzie jedynie promowany przez merchandiserów. Tomasz Piasny mówi, że 1 września br. firma wprowadzi na rynek 7 nowych produktów z kategorii kaw rozpuszczalnych. Będą one wspierane kampanią reklamową, ale Tomasz Piasny nie chciał jeszcze zdradzić szczegółów dotyczących tych produktów ani związanych z nimi działań marketingowych. (PU)