Kraj

Internetowa kampania usługi TP SA - Poland Direct

Na witrynie turystycznej www.wakacje.pl do pierwszych dni września br. realizowana będzie kampania usługi TP SA o nazwie Poland Direct. Jak...

Na witrynie turystycznej www.wakacje.pl do pierwszych dni września br. realizowana będzie kampania usługi TP SA o nazwie Poland Direct. Jak mówi Krzysztof Łada, account manager Ad.net, celem kampanii jest uzyskanie jak największego zasięgu, czyli dotarcie do jak największej liczby tzw. unikalnych użytkowników. W kampanii wykorzystany jest tzw. scroll button – czyli reklamowy “przycisk” przesuwający się wraz z przewijaniem w górę/dół treści witryny. “Mała powierzchnia nie irytuje internautów, a jest dobrze zauważalna dzięki ruchowi” – mówi Łada. Ta forma reklamy wyceniana jest na podstawie tzw. modelu Flat Fee (czyli na czas). Zdaniem Łady zaletą takiego modelu płatności za reklamę jest to, że pozwala on dotrzeć do wszystkich internautów odwiedzających dany wortal. Kampania Poland Direct przeprowadzana jest w falach tygodniowych. Tygodniowy zasięg wortalu wakacje.pl to ok. 35 tys. unikalnych użytkowników. Cena za reklamę na czas w sieci Ad.net jest indywidualnie negocjowana z każdym klientem, Łada nie ujawnia, ile TP SA zapłaciła za kampanię w wakacje.pl. Kampania została zlecona przez OMD Interactive. Jak dowiedzieliśmy się w OMD Interactive, kampania obejmuje większą liczbę serwisów internetowych, jednak szczegóły nie zostały ujawnione. (MG)