M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania public relations wprowadza nowy produkt Wilkinsona

Serwis Dzienny | 22 lipca 2002, 00:00

Agencja reklamowa Epoka przygotowała kampanię public relations dla Wilkinson Sword. Kampania ma na celu wprowadzenie nowego produktu, jakim jest specjalna...

Agencja reklamowa Epoka przygotowała kampanię public relations dla Wilkinson Sword. Kampania ma na celu wprowadzenie nowego produktu, jakim jest specjalna maszynka do golenia dla pań Lady Protector Swing. Grupę docelową stanowią kobiety w wieku od 16 do 40 lat. Kampania PR rozpocznie się pod koniec lipca i trwać będzie 2 tygodnie. Materiały PR w postaci folderów oraz broszurek informacyjnych na temat nowej maszynki wraz z dołączonym egzemplarzem produktu zostały wysłane do 28 czasopism. Maszynki będzie można zakupić już od 15 lipca. Agencja Epoka współpracuje z firmą Wilkinson Sword od 1998 r. Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów papierowych, poligrafię oraz działania z zakresu public relations. (AMS)

Czytaj więcej na temat: ,