M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza "Go Magazyn", bezpłatny magazyn dla "młodych i dynamicznych"

Serwis Dzienny | 23 lipca 2002, 00:00

W sierpniu br. ukaże się pierwszy numer bezpłatnego ogólnopolskiego miesięcznika "Go Magazyn", którego wydawcą jest spółka Go Publishing Sp. z...

W sierpniu br. ukaże się pierwszy numer bezpłatnego ogólnopolskiego miesięcznika "Go Magazyn", którego wydawcą jest spółka Go Publishing Sp. z o.o. Grupą docelową pisma są osoby w wieku 18-34 lat. Jak powiedział Michał Sztand, dyr. generalny "Go Magazyn", będzie to pismo mówiące w lekki sposób o "przyjemnościach", skierowane do młodych, dynamicznych i inteligentnych osób. Pierwszy numer magazynu ma się ukazać w nakładzie 140 tys. egz. i objętości ponad 80 stron, a od kolejnego numeru w nakładzie180 tys. egz. Cena strony reklamowej w nowym tytule wynosi 9,7 tys. euro (czyli ok. 40 tys. zł). W pierwszym numerze reklamy zajmą 19 stron. "Go Magazyn" będzie dystrybuowany do czytelników w sposób bezpośredni na podstawie baz danych, jakimi dysponuje wydawca. Bazy danych pochodzą od firm kooperujących z Go Publishing. "Dla nas bardzo ważne jest, żeby wiedzieć jak najwięcej o konsumencie, do którego docieramy, dlatego opieramy się na dokładnie wyselekcjonowanych danych" - mówi Sztand. Wydawca podpisał umowę z jednym z koncernów tytoniowych, któremu zagwarantowano, że będzie jedyną firmą z branży tytoniowej, której reklamy będą się ukazywać w "Go Magazine". Z nieoficjalnych, niepotwierdzonych przez wydawcę informacji wynika, że koncernem tym jest British American Tobacco. Redaktorem naczelnym "Go Magazyn" jest Arkadiusz Kapuściński, a dyrektorem działu reklamy Włodzimierz Soboń. Jak powiedział Sztand, wydawnictwo Go Publishing już przygotowuje kolejne dwa tytuły, których dystrybucja opierać się będzie rownież na bazach danych. Spółka Go Publishing została zarejestrowana na początku br., a jej właścicielami są osoby prywatne. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,