Kraj

Codes pracuje nad identyfikacją wizualną wydawcy "Dzień dobry"

Codes Consulting, firma zajmująca się identyfikacją wizualną, rozpoczęła pracę dla DD Media, wydawcy bezpłatnego tygodnika "Dzień dobry". Efektem współpracy ma...

Codes Consulting, firma zajmująca się identyfikacją wizualną, rozpoczęła pracę dla DD Media, wydawcy bezpłatnego tygodnika “Dzień dobry”. Efektem współpracy ma być stworzenie standardów symbolu wydawcy, a w dalszej kolejności kompleksowego systemu identyfikacji DD Media. Jak powiedziała Wioletta Reluga, dyrektor ds. promocji reputacji Codes Consulting, współpraca nie ma na celu zmiany logotypu ani layoutu tygodnika “Dzień Dobry”. Opracowanie standardów i zebranie ich w ksiegę ma się zakończyć do końca sierpnia br. Istniejąca od 1992 r. firma Codes Consulting jest jedną z największych firm z branży corporate i brand identity w Polsce. W ostatnim czasie współpracowała między innymi ze spółką Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, firmą Panorama Polska i Kliniką Neurorehabilitacji dr. Krawczyka – Gaudio. Tygodnik “Dzień dobry” wychodzi w nakładzie 1 mln egz. w sześciu miastach Polski: Warszawie, Łodzi. Trójmieście, Krakowie, Poznaniu i Warszawie. (PR)