Zagranica

Włoski producent żywności Palmera będzie współpracować z Publicis

Palmera, włoski producent żywności puszkowanej, rozpoczyna nową kampanię reklamową zorganizowaną przez agencję Publicis. Nagrodą w promocji związanej z kampanią jest...

Palmera, włoski producent żywności puszkowanej, rozpoczyna nową kampanię reklamową zorganizowaną przez agencję Publicis. Nagrodą w promocji związanej z kampanią jest dom na wybrzeżu Sardynii. Współpraca z Publicis oznacza konsolidację działań reklamowych w ramach jednej agencji. Do tej pory działaniami reklamowymi brandu Tonno Palmera należącego do tego koncernu zajmowało się wiele różnych agencji, zarówno sieciowych, jak i mniejszych. Pierwsza część kampanii re-brandingowej skupia się na Tonno Palmera (produkty z tuńczyka) i nagrodą w promocji zatytułowanej “Smak marzeń” jest właśnie wpsomniany dom na wybrzeżu. W pierwszym spocie reklamowym kobieta przygotowuje się na randkę, sporządzając posiłek z tuńczykowych produktów Palmera, starając się zrobić to jak najlepiej, tak by wygrać dom. Kiedy posiłek jest gotowy, kobieta podkrada kąsek z talerza i wraz z towarzyszącym jej mężczyzną myślą, jakie byłoby ich życie, gdyby wygrali wakacyjny dom. Promocja, w której można wygrać wiele mniejszych nagród, będzie promowana w 3 sieciach Mediaset i 3 sieciach RAI. Po sierpniowej promocji produktów z tuńczyka rozpocznie się kampania produktów Palmera przeznaczonych dla zwierząt.